Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emenemsbis | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena Małachowska adresObecnie Łódź zarejestrowany18.04.2005 @09:35:27 ostatnio na stronie25.01.2017 @23:45:02

Z wykształcenia - informatyk inżynierii oprogramowania oraz z grafiki komputerowej i multimediów
Z zamiłowania - rysownik amator
Z zawodu - projektant

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.emenemsbis.deviantart.com Gadu-Gadu7529406
digarty186 komentarze3115 posty na forum53

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kamika666    02.07.2009 @18:47:43
super galeria, a dbsk są świetni :D
~AIKIKAI    29.06.2009 @20:19:00
Fantastyczna galeria
~tomcys    22.06.2009 @00:27:43
niezły talent z ciebie swietna kreska tylko czemu wszędzie japończycy :D))
~8art8    04.06.2009 @21:36:53
szkoda czasu ;p
~szarlatany    17.05.2009 @19:42:30
to się nie mieści w obszarze mojej wyobraźni..szaleństwo, fantastyczne szaleństo..z ciekawością będę obserwował
~OneWingedAngel    19.04.2009 @20:15:03
ja usze przyznac tez ze przez ostatni tydzien nie mialam nawet natchnienia zeby cokolwiek narysowac jeszcze do tego problemy z kompem :/ ehh szkoda słów
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~OneWingedAngel    18.04.2009 @13:05:31
hejka co tam słychać dawno nic nie słyszałam od ciebie mam na dzieje ze wszystko oki i bede czekac z niecierpliwoscia na kolejne pracki
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~Aneis    10.04.2009 @18:09:34
oj dawno juz nie widziałam tak pozytywnej,spojnej tematycznie galerii.Piekna,pozwol,ze poobserwuje
_______
Zdaje sie,że wyznacznikiem siły jest chociaż raz w ciągu dnia usmiechnąć się do siebie z poczucia szczęscia.
~OneWingedAngel    13.03.2009 @08:58:21
jakby co to polecam ta stronke http://www.mysoujo.com tutaj mozna ogladac online wszystkie drama i filmy online bez koniecznosci sciagania oczywiscie wszystkie filmy sa z angielskimi napisami ale naprawde polecam
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~piquee    13.03.2009 @07:51:17
kłaniam się talentowi :P
_______
krytyka mile widziane, bo sama lubię krytykować
~OneWingedAngel    12.03.2009 @22:59:33
wiem co masz przez to namysli jego glos jest sam w sobie przyciagajacy
ostatnio edytowane: 2009-03-12 23:00:02
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~OneWingedAngel    12.03.2009 @19:28:43
a wlasnie ja staram sie znalesc drame Country Princess ale nigdzie nie ma a widzialam teaser do tej dramy i jest zabujczo smieszny :D
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~OneWingedAngel    12.03.2009 @19:25:13
ja duelisty nie ogladalam a co do Voice of murderer to ciekawy film ale kang dong won jest pokazany w tym filmie tylko z jakies 5 ujec. ale co do maundy thursday to prawda tez plakalam chociaz koniec filmku troche mi przypomina zakonczenie z zielonej mili.
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~OneWingedAngel    12.03.2009 @03:28:54
nie wiem byc moze ogladalas ale jesli nie to polecam ci maundy thursday naprtawde swietny film no i kang dong won wspaniale zagral
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~OneWingedAngel    11.03.2009 @21:19:26
hehe powiem ci szczerze ze tez uwielbiam kand dong won on jest naprawde przeslodki moim zdaniem jego najlepsza rola to byla w Temptation Of Wolves
kurcze juz nawet nie wiem ile razy ten film ogladalam
_______
The Dream That I'm looking Now Is Like A Distant Sky Before Down
~mazraven    11.03.2009 @18:06:33
Ekstra kreska super prace pozwolę sobie obserwować bo galeria jest nieziemska
~rafal24    26.02.2009 @23:09:51
świetna galeryjka
_______
Zapraszam do odwiedzenia mojej stronki http://artportrety.blogspot.com/
~Izzkaa    15.02.2009 @18:41:26
Przecudowne.
Naprawdę
~selphoo    10.02.2009 @18:17:46
fajna galeria dzieki za koment i ocene, zapraszam ponownie..
~UglyGirl    10.02.2009 @17:31:47
niesamowitą masz tą galerię i bardzo spójną ; )
_______
Beatrycze von Harden
~futago    10.02.2009 @16:35:45
Tak mi się twoja galeria spodobała, że ją troszkę poobserwuję
~frankenweasel    08.02.2009 @13:28:40
Trochę znikąd się pojawiam, wybacz, ale. Świetna galeria! :D
~kilanziom    07.02.2009 @19:35:09
Heh, dziękuję. Ja pamiętam że z Łomży Pomyślałem jednak że Ostra-łęka to najbliższe duże miasto oprócz złej Wawy gdzie może byłby pomysł na kotwicę

Ale to jak tak mówisz, to się zobaczy. Obyś wylądowała miękko i fajnie
_______
Człowiek secesja.
~kilanziom    07.02.2009 @19:24:05
przestałem sie tu udzielać, atmosfera nie służy. W życiu podobnie.

A że miasto to samo to powrót do Ostrołęki? Hm. Łódź przyjemna bywa, choć mawiają że nie na co dzień. I co dalej?
_______
Człowiek secesja.
~kilanziom    07.02.2009 @19:20:43
nic ciekawego, więcej mnie nie ma niż jestem, za to tu widzę że już dawno nowe miasto i masa nowych opracowań
_______
Człowiek secesja.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 56 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt